Till banken!

Om någon timme sådär ska jag, syrran och pappa gå till banken och skaffa bankkort. Trevligt, trevligt. Nästa månad har jag råd att köpa klänningen som jag ska ha till skolavslutningen! Fast då kan jag itne köpa något på hela månaden. Jag har kanske 40kr som jag spendera på lördagsgodis eller fika om känner för det ;) Sen har jag ju hittat sånna underbara skor1 Men först ska jag kolla om det finns lite me "lolita"-inspirerade skor i någon skoaffär. Antagligen finns inte det. Men man kan väll kolla? ;) Idag blir det Liv. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men fika tror jag :)


Det blev ett ganska tråkigt inlägg utan någon bild. Men ni klarar er? Eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0