Detta ska jag bära mycket i sommar!

Nu när det varit lite varmare har jag börjat använda knälånga leggings. Det blir varken för varmt eller för kallt och passar dessutom nästan till allt.

Leggings från HM


Härliga toppar som sitter väldigt löst i ett härligt material är alltid skönt när det börjar bli varmare. Och dom passar perfekt till leggings(ovan) och även jeans.

Topp från HM


Att ha många smala armband är alltid fint. Särskillt med enkla kläder som toppar och leggings(ovan). Jag tycker själv det är finast när dom är lite diskreta och inte syns för mycket.

Armband från HM

Converse är väldigt skönt på sommaren då man vill ha något som är lätt att röra sig i och även är otroligt sköna. Dessutom finns dom i alla möjliga färger och mönster och passar till allt.

Converse från Polyvore.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

converse är så fina :'3

mina favvo skor !

2010-03-21 @ 21:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0