Har varit i stan och shoppat!

Har precis kommit tillbaka från stan, har nämligen varit nere och shoppat! Jag köpte massor av fina grejer. Både saker jag behöver och sånt som är helt onödigt men som jag ändå inte kunde låta bli att köpa. Jag hade ju ända båda presentkort på Shock och 500kr.

Detta har jag köpt(textat)

4 plastarmband från Shock - 2kr/st
Vantar från Xplosion - 79kr
Mascara från Åhlens - 125kr
Strumpor från Shock - 149kr
Fakeögonfransar från Shock - 69kr


Detta har jag köpt(foto)


Plastarmband


Vantar


Mascara(orkade inte rotera)


Strumpor(ska sy fast tyll)


Ögonfransar

Kommentarer
Postat av: Lexi

Häftiga ögonfransar :P

2010-03-22 @ 20:35:57
URL: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0