Jobb, jobb.. och mer jobb!

Idag va det prao, som jag redan berättat. Klockan 09:07 tog jag spårvagn 11 från Ekedal och åkte ända till Centralstationen! Därifrån tog jag buss 43. Jag räknade ut att det tar ungefär 40-50 minuter att åka till Bäckebol Köpcentrum.
Jag praoade med 2 andra tjejer som då kom från samma klass, men dom va jättetrevliga. Fast dom va 1 år äldre, men de gör inget.
 Vi städade marsvin/kanin-burarna. Det va ganska jobbigt, sen gav vi smådjuren och fåglarna mat. Usch vad alla fåglar låter hela tiden!! Men det gör inget. Då hade vi jobbat i ca 3,5h med det. Så vi bestämde oss för att äta lunch. Och man får äta när man vill!
Sen gjorde vi massa småjobb. Dom 2 andra tjejerna städade i ett stort akvarium och jag monterade transportburar och ställde upp dom på en hylla och sen fixade jag lite med koppel och halsband för hundar och sen packade jag upp lite lådor och sen fixade jag lite med fågelmaten. Det blev en riktigt lyckad dag! I morgon blir det ingen prao, för då ska jag rida med några i klassen! Jag kommer berätta mer om det senare, eller i morgon! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska försöka komma och hälsa på dig i veckan baby!

MosterA

2010-03-02 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0