Stan idag

Va ju nere på stan idag. Köpte faktiskt upp hela presentkortet, förutom 2,50. ;)
först skulle det bara va jag, mamma och syrran. För jag fick inte tag i någon.
Men sen ringde Hedda. Så jag, Hedda och Agnes gick tillsammans medans
mamma gick och antagligen köpte lite presenter till mej och Agnes. :3
Sen åkte Agnes och mamma hem och jag och Hedda va nere lite till.

Jag köpte
foundation 119:-
Foundationpensel 30:-
Liten pensel 20:-
Ögonskuggsapplikator 20:-
Kärleksdryck 25:-
Klubba 10:-
Present till Agnes **:-
Söndagsgodis 10:-


Kommentarer
Postat av: felicia

sv: japp, vi ses på lördag, blir jätteroligt! :D längtar.



kan inte du lägga upp bilder på det du köpte? :)<3

2010-03-14 @ 20:46:36
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0