Trött efter en dag med mycket jobb!

Gud vad man blir trött efter sex timmars arbete! Hur ska jag kunna jobba när jag blir stor? när jag kom hem la jag mej direkt i soffan. Skönt efter att ha åkt buss och spårvagn i 20-30 minuter.
Nu sitter jag och lyssnar på Rise Against - Hero of War, som jag berättat om i ett tidigare inlägg, och äter vaniljglass och Jordgubbs-smoothie som är så himla gott!

Imorgon tar jag med min kamera till prao-platsen och jag komemr fota dom små marsvinen och kaninerna! Då blir det en ordentlig bildbomb!

Kommentarer
Postat av: felix

skolan gör en väldigt tröt D: men snygga bilder tar du ^^ <3

2010-03-04 @ 18:39:17
Postat av: Becca G

Haha, du hade inte gillat mina måndagar. Går till bussen 6:45 eftersom vi börjar klockan åtta och sedan går jag till 10 i 4. Det är 7 h och 40 min exklusive tiden för att resa ditXD

2010-03-05 @ 23:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0