Biologiprov och cp-ungar!

Oseriös bild!

Hade biologiprov idag. Jag tror faktiskt att det gick ganska bra ändå. bättre än väntat. Sen hade vi tråkig engelska. :( Sen hade vi något annat... Kommer inte riktigt ihåg faktiskt. x) Eller just det! Drama! Va rätt ok, ändå. Va inte så pepp på det i förmiddags.

På bussen träffade vi ett par dampungar typ! Dom hade en basketboll som en av dom började dunka mot Agnes ryggstöd. Hon sa till och tjejen slutade. Men då började den andra göra det på min och jag sa att hons kulle sluta osv.. Sen sa hon typ, "Du har säkert ingen TV, för du glor så mkt!" Man bah, WTF!? Typ cp-ungar!


Kommentarer
Postat av: filippaa

hah, sånna ungar är så jävla roliga att börja "bråka" med dom e så jädra kaxiga och blää, haha,

2010-05-05 @ 22:21:12
URL: http://alicefilippa.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Vilken fin blogg du har ;)



Kolla gärna in i min blogg och rösta fram veckans blogg :D



pussar

2010-05-06 @ 17:36:52
URL: http://emweeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0